Zoeken in deze blog

zaterdag 7 juli 2012

L’inspiration divine, performance satirique avec abat jour, une lampe, des lunettes et des lunettes tombées par terre







Dag Lieve S,

ZOTTE MORGEN indeed!
Buzz en T, nou ze proberen me soms te imiteren! Tot het hen te veel wordt!
Ga toch slapen Gwiedo!
Want ze vertikken te rusten tot ik het begeef.
Buzz is de ergste van de 2 maar dat zal je wellicht niet verbazen!
Schrijf ondertussen ook grappige kattenverhalen ...in een dagboek met enkel kattenverhalen en droombezinksels!

T, dat is steeds vallen met opstaan, dacht enkele weken geleden nog een nieuwe doorbraak geforceerd te hebben, bleef naast mij liggen op het bed getransformeerd tot sofa, mocht hem strelen, sprong zelfs op de sofa naast mij en ik dacht toen YES !!!
Heeft 2 weken geduurd en nu is het weer van SCHRIK SCHRIK SCHRIK, IK LOOP WEG!

Akkerdjie!

Afijn, nooit verveling troef met T. Hij dwingt mij steeds op de toppen van mijn tenen te lopen. Geeuwde deze morgen nog tegen hem: zeg pateeke; wie heeft jou opgeleid? Nietzsche perhaps? Maar dan begint hij te OE HOE EN en weg is bij. Hij weet ondertussen niet meer wat blazen is aan mijn adres: hij blaast nog enkel tegen Buzz, alsof dat helpt, zeg! Ik probeer Buzz soms te pesten om geblaas uit te lokken: LUKT NOOIT maar hij kijkt dan aanvalslustig naar mij en KNAP, mijn rechterhand ligt dan weeral eens open! Je saigne comme un chat (le boeuf n’xiste plus que zjamai).
En ik blijf maar lachen, dus ik zoek het zelf! zo denkt Buzz vrees ik!
Hij kwam enkele seconden geleden even binnen gestormd uit de tuin en dan is het van AOAHOEA tot ik hem vastpak, zot geval!

De zottigheid van deze morgen was deels het resultaat van de reactie van Buzz of zijn interactie.
Ik had die abat jour op mijn kop, de lamp in mijn rechterhand, de bril op en fotografeefde mezelf met de  linkerhand. Buzz keek dit even aan en sprong even later recht op mijn lichaam, de bril verdween dus richting vloer.
Ik natuurlijk aan het lachen maar ik denk dat zowel B als T ondertussen mijn lachen interpreteren als een soort van menselijk blazen, ze lopen dan altijd weg maar dan wel op een HEEL speelse manier. Ze spelen het spel van angst met de hoop dat ik erin trap en ondertussen giechelen beiden met la BETISE HUMAINE! Jullie zijn Komrijkatten, maar dat schenen ze niet te begrijpen. Nietzsche, tot daar toe maar die Portugese Hollander, kom zeg?!

Als ik duidelijk moet maken dat hun gedrag mij echt stoort dan moet ik lichtekes op de vloer stampen en dan beseffen ze aanstonds that I am not 2 happy.

Buzz begint dan 30 seconden later met nieuwe geslepen verleidingsmanoeuvers; T? dat duurt iets langer maar uit accuut slaapgebrek twijfel ik over een correcte inschatting van de tijd!
Le temps NEKZISTE pas, probeerde T mij uit te leggen. Dedjuu, die straatkatten van tegenwoordig! Van mijn part mogen ze gerust PM worden of zoiets...

GG

Vele zoenen van 3 Brukselse boeven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten